Idea nak update blog ke laut.. | Suri Raudhah

Saturday, September 20, 2014

Idea nak update blog ke laut..


سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum.

Agak lama menyepi bukan apa sejak kebelakangan ni agak sukar nak datang idea menulis tu..Puas di paksa puas dipujuk puas difikir tapi hasilnya tinggal la blog suri raudhah ni bersarang semut berminggu-minggu..T___T Agak jeles dengan blogger yang selalu update blog boleh dikatakan setiap hari ada jer entri baru..Ada jer benda nak cerita. Yang aku ni walaupon hari-hari online asyik duk baca blog orang jer blog sendiri terabai..huuu..kesian dengan diri sendiri..

Actually sekarang my life agak busy sikit.. So tak sempat nak update blog..Bila masa free pulak idea takde..Bila idea ada pulak malas tahap gaban pulak nak online..huhu.. Camno la nak jadi blogger yang berjaya camni!!.

work life balance

Beberapa minggu yang lepas aku kena pergi kursus kat Kota Kinabalu Sabah.. Ini kira first time la aku jejak kaki di negeri di bawah bayu tu.. 4 hari aku berkursus di INTAN Sabah..Sambil berkursus tu sempat la berjalan-jalan disekitar Kota Kinabalu..Kat Kota Kinabalu ni tempat yang wajib pergi ofcoz Pasar Filipina. Kat sini terkenal dengan barang cenderamata dan mutiara.. Kalau nak beli cenderamata kena la datang singgah sini.. Harga stardard tapi ofcoz la boleh tawar menawar lagi!:)

pasar filipina sabah

cenderamata pasar filipina

mutiara sabah
source:google
Pastu jalan-jalan di RTM Sabah..

Ermm..naik flight kali ni rasa agak 'berdebar'..korang faham la kan..? Tapi bila pandang jer di luar tingkap. Subhanallah.. cantiknya ciptaanNya...Terpesona..;)

Lepas balik berkursus di Sabah the next day 31.8.2014 aku gerak ke Gold Coast Morib for family day event..So aku sambut Merdeka tahun ni kat Gold Coast la nampaknya. Gold Coast Morib biasa-biasa je kot..Kalau Gold Coast Sepang nampak macam eksklusif sikit..Takpe la yang penting makanan sedap..hehee..By the way, malam merdeka kite kat Gold Coast ok! :)

gold coast morib

Disebabkan penat berkursus, bergumbira sana sini sampai akhirnya aku malas nak online.. Kalau online pon kat henfon je la pon.. Scroll up and down FB. like mana yang berkenan pastu, tengok blog sendiri huhhh masih entri yang sama...Malas nak update..!

malas update blog

Pastu sibuk dengan kerja,kelas, sesi berbulatan gembira so sampai ke hari ni lah baru ada hati nak bersihkan sarang di blog suri raudhah ni..Tak sangka masih ada lagi reader..terharu kite!:)..Takpe la follower tak ramai pon.. Ada jugak silent reader yang personally email aku..Minta tips interview, sesi luahan hati..Semua tu buat aku terfikir ada faedah jugak blog suri raudhah ni..hehe.

Ooo yer sekarang ni musim interview tengah rancak bukan?? Terbaca jugak keluhan mereka yang masa exam online penguatkuasa W41 hari tu.. Tapi saya rasa ramai yang lulus kan finally?? Alhamdulillah.. Standby for the next step ya..!!:) Nanti kalau dah dapat panggilan interview boleh la refer tips temuduga kerajaan  ni yer.. :)

Erghhh..tired..need rest..T____T

#Terimakasihsudibaca

No comments:

Post a Comment

What's your thoughts...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Layout by suriraudhah . 2011-2013© All Rights Reserved