Signature berubah-rubah | Suri Raudhah

Sunday, February 10, 2013

Signature berubah-rubah

Assalamualaikum
 
Biasa dengar tak orang cakap kalau signature berubah-rubah maknanya tak tetap pendirian? Betul jugak sebab aku memang tak tetap pendirian pon.! Tak tahu la kenapa susah benar nak stick dengan  signature yang sama. Tapi aku rasa mungkin sebab kejelesan(!) bila tengok signature orang lain yang cantik lagi kreatif berbanding dengan diri sendiri yang tak kreatif lagi tak berseni ni. (i don't like art subject at school!)
 
Bila dikenang balik, sejak aku belajar erti sign memang signature aku tak tetap dan ianya akan berubah mengikut mood, perubahan tahun,dan perubahan hormon...T____T. Sempena tahun baru 2013 ni my signature berubah lagi. heee. Teringat time aku nak submit form or etc kat pegawai aku, ehh sign dah berubah ke.?Sebelum ni cantik je tulisan jawi lagi. Opsss tahun 2012 aku pakai signature jawi, and during that time ramai yang mempersoalkan sign aku tu but that not a big issue for me! Setakat ni tak la sampai menyusahkan diri, ok ok jer unless kalau satu hari nanti bila nak keluarkan duit kat kaunter bank pastu signature tak sama tu baru la namo ea menyusahkan diri dan barulah padan muka ko kan!.hohooo.

Selain signature, tulisan aku jugak berubah-rubah. Memang dah terbukti ko ni memang tak tetap pendirian (dush sebijik!). Kadang-kadang tulisan aku besar dan lurus dan ada masa boleh jadi sengit dan boleh berubah jadi kurus dan kadang-kadang serta merta jadi gemuk. See, korang boleh tak clarify apa masalah aku sebenarnya ni.? Tapi tak salahkan tulisan berubah-rubah for good kan? but yet still tak cantik jugak. (admit my writings so bad to see but it's ok as long it's readable!.:) Tapi satu yang aku notice, even tulisan aku gemuk,kurus,senget,lurus but i still guna black ball pen. Aku dah biasa guna pen mata bulat dan dakwat hitam sebabnya kalau guna mata tajam n dakwat biru tulisan aku tersangat hodoh!

Biasalah kalau tak berubah-rubah bukan manusia namanya.hahaa.(tak boleh pakai sangat teori aku ni!).  Ini je la serba sedikit cerita pasal aku. Thanks sudi baca.:)



nota: Aku suka tengok orang yang guna signature jawi. Teringat statement ni "Fida jatuh cinta dengan tandatangan jawi mamat sepah. Meh bagi i tengok sikit sign u en mamat oi.jatuh cinta tak?ahaks.!

No comments:

Post a Comment

What's your thoughts...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Layout by suriraudhah . 2011-2013© All Rights Reserved