Pavlova sedap ke? | Suri Raudhah

Monday, February 4, 2013

Pavlova sedap ke?


amik ko letak strawberi berbijik2.ni memang spesis tak kedekut lansung.muahaha.

Aku belum sempat rasa si pavlova el dealova ni. Sekarang kan satu dunia dok heboh pasal crepe durian la & pavlova bagai. Crepe durian aku dah selalu makan. Pavlova belum lagi. Ofcouse la kena cuba, malu lah tinggal kat Malaysia yang kaya dengan makanan kalau tak penah makan pavlova ni lagi-lagi i kan suka kek.huahuaa.

Kawan aku cakap sedap, makan satu tak cukup, 3 pon tak cukup kalau akak makan sepuluh baru cukup tu pon kalau baca bismillah kalau tak baca hmmm..kena lebih lebih la. (jauhi la syaitonnirrojim yer!)..Aku cakap pasal mini pavlova la bukan yang besar punya. Kalau yang besar makan 10 pon tak cukup tu sah memang spesis tamak haloba tu..hahaa..gurau!:)

cop 4+4 = 4x2 yang lain boleh amik..hohoo

Rasanya macam aiskrim, cair dimulut bak mashmallow n nampak macam manis pastu ada crispy sikit kot. Tahun bila agaknya aku nak bikin pavlova sendiri ni.hahaa. Entah kenapa bila sebut pavlova, memang otomatik teringat lagu dealova. aura lovalova kot..:)

Kat ofis ada orang jual kek, aku tanya la pavlova takde jual ke hari tu nampak macam ada jual. Hari tu aku tak pandang pavlova, aku lebih tertarik dengan kek hokkaido. Tu la kan dah menyesal tak beli. Pakcik tu cakap takde, buah kiwi habis susah nak dapat buah kiwi sekarang..aiii pelik aku pakcik ni. alaa anggap je la dia tak sempat nak petik kiwi kat new zealand.

Agak-agak kat midvalley ada jual tak?huaaaa..

Nyumnyummmy...nikmat dunia..:)



No comments:

Post a Comment

What's your thoughts...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Layout by suriraudhah . 2011-2013© All Rights Reserved