Soal Hati.. | Suri Raudhah

Tuesday, December 4, 2012

Soal Hati..

:(
Kenapa asyik ingat dia jer ni.
Padahal kita tak pernah pulak feeling2.
Ko suka dia ke.?

Suka.?
nak kata suka ..entah la..bukan senang nak ter'feeling dengan orang.
perasaan tu datang dengan sendiri
tapi hmm..entah la, aku just tertarik dengan pemikiran dia
Mungkin  rasa selesa.

Dah bertahun kita tak berhubung
Dia ingat aku lagi tak.?
Bukan aku tak cuba lupakan dia
Sampai panjat Broga tau nak lupakan dia.
Doa tak yah cakap la..
FB dah tukar akaun baru
Jangan tanya kenapa.

Itu namanya rindu ke.?
Haa rindu?....macam funny jer 'word' rindu tu.
Dosa ehh merindu..?
Itukan fitrah manusia biasa.
Selagi boleh di kawal.
Lagipon kita takkan berjumpa pon.
Unless dia jodoh yang tertulis.

Hati pernah terlintas untuk terima salam perkenalan dia
Bukan setakat itu, tapi lebih dari itu
Pertama kali aku serius untuk mengorak langkah
Langkah masa depan
Tapi akal yang waras menafikan hal itu.
Ada sesuatu tentang dia menghalang untuk terima

Mungkin lebih baik tak payah teruskan
Sebelum hati tersuka dengan mendalam
Aku menghilang
Dan harap dia tak mencari..
Yer aku yakin dia pon takkan tunggu.

Berserah...
Ko ni dah kenapa ni...?
Macam orang frust jer..
Ego ke menafikan perasaan sendiri?
Yang pasti aku sendiri pon tak pasti

Kalau member baca ni mesti dia ingat aku sawan..
huhhh..
ada apa dengan cinta?
Ni banyak sangat tengok sinetron telenovela camni la jadinya.
K la..mengarut jer.....:)

ubat hati..iqra':)

Assalamualaikum cinta..

5 comments:

  1. rasenyer xsalah masuk blog kottt...ni kn blog intan paridah...kehkeh...skng da panda angauuu yee...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaa..bukan angau la.ini nama ehh reverse psikology..haha..

      Delete

What's your thoughts...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Layout by suriraudhah . 2011-2013© All Rights Reserved