Still single.?so what! | Suri Raudhah

Saturday, September 15, 2012

Still single.?so what!

As-Salam

Aku tak pernah falling in love with anyone!percaya tak.?

Tipu sangat la statment tu..
 

Aku rasa pada umur yang dah agak matang ni.(erk?) tak perlu nak cinta monkey monkey ni lagi. Zaman tu semua dah berlalu. Tapi serius wehh aku tak pernah pon cintan-cintan ni even masa zaman study.Tipu la kalau aku cakap aku tak pernah minat sesiapa. Itu sekadar minat je untuk suka-suka tak serius pon. Sekadar untuk sumber inspirasi je.


Dan nak dijadikan cerita..

Aku ada kenal someone. Start kenal maybe almost 2 tahun lepas. Tanpa aku sedar hari demi hari detik demi detik macam dah ada vibration dengan dia.U know what i mean rite.? Aku rasa tak la tahap jatuh cinta,maybe just attraction between us make me seriously what to know him well. Aku susah nak ada perasaan macamni kat orang, tapi dengan dia aku rasa 'sesuatu' but its not called love but i dont how to describe here.Tu la 1st time aku rasa nak serius dengan someone.


Make it short. aku kena lepaskan perasaan. Kenapa.? Sebab aku tak nak terbuai dengan perasaan dan akhirnya akan menjadi sia-sia.
 
" Jika namamu yang tertulis di Lauhul Mahfudz untuk diriku, nescaya cinta itu akan Allah tanamkan dalam diri kita. Tugasku bukan mencari dirimu, tetapi memperbaiki diriku."




Kalau Allah membuka pintu hatiku untuk seseorang suatu hari nanti, pasti aku takkan memberikan seribu alasan untuk menolaknya. Serius, aku tak nak buang masa bercinta lama-lama. Prinsip aku setakat ni,  perkara utama adalah pernikahan.
 
Bercinta lepas kahwin itu sweet.- Ustazah Fatimah Syarha dalam dalam buku pemilik cintaku

Dushhhhhhhhh..boring la cerita ni..Baik aku layan kisah Will & Kate datang ke tanah air ku yang tercinta ni.
 
nota:Ok, I'm not so into Prince William (anymore..since he loss his hair!:) but The Duchess is just nice to look at..

4 comments:

  1. kan kan kan.. bercinta lepas kawen laa best..


    Nak kawen laa... koh koh koh

    ReplyDelete
  2. 2 tahun lepas?? kite mst kenal kn?kn?kn?

    ReplyDelete

What's your thoughts...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Layout by suriraudhah . 2011-2013© All Rights Reserved