Lambaian Kaabah | Suri Raudhah

Tuesday, March 27, 2012

Lambaian Kaabah

Assalamualaikum...

Entri kali ni aku nak share gambar yang banyak kali jugak la aku ulang tengok dalam minggu ni..Syahdu je bile tengok..Subhanallah...


suasana Mekah di waktu malam.



Lambaian Kaabah


Melakukan ibadah di siang hari


Ni la Jabal Nur, Gua Hiraq tempat turunnya wahyu


Sekawan merpati hitam putih..banyak kan.


Siapa yg solat jenazah, pahala sebesar bukit uhud :)



Actually..nak buat pengakuan kat sini..Ermm..sebenarnya ni bukan gambar personal saya OK..
Saya curik gambar ni dari seseorang..Ye la..sape suruh dia letak gambar yang syahdu kat fb die.. Saya ni dah la teringin benar nak pergi sana.. sO kepada beliau yang berkenaan, izinkan la saya ambil gambar ni yer ..:)

Tapi memang cantik la gambar-gambar beliau..

Ni la membuatkan perasaan memanggil2 nak jejak kaki ke situ..Kena kumpul duit dari sekarang..(Insyaallah dalam proses..). Sebenarnya sini la antara tempat yang aku teringin nak pergi dari dulu..Harapnya berpeluang la jejak kaki ke sana sekali dalam seumur hidup pon aku dah bersyukur. Kalau ada rezeki nak pergi bersama family.


Ok saya bagi tahu sekarang.. Gambar ni saya amik dari fb beliau....>>>>

.
.
.
.
.
.
                                                                                 .
Encik HH 


Kenal tak ni??..Ni la encik HH (Hafiz Hamidun ex U.N.I.C). Minat dengan lagu dan suara beliau . Gambar yang kat atas tu gambar personal HH masa di Mekah. Saya mintak izin share gambar yer..:)








Nota Intan : Check Listing..
                     *Daftar Haji                         ☑
                     *Potongan tabung Haji (melalui Gaji) 

                                                              

No comments:

Post a Comment

What's your thoughts...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Layout by suriraudhah . 2011-2013© All Rights Reserved